22 Mart 2013 Cuma

BAŞKAN SEMERCI'DEN ANLAMLI BAĞIŞ


Devrek Belediye Başkanlığı şairyazar İbrahim Tığ, son kitabı " Rüştü Onur / Mektubun Avucumda " adlı kitabını Devrek'teki tüm okullara dağıtılması amacıyla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağışta bulundu. 4 Devrekli şair Rüştü Onurdun eşi Mediha Sessiz'e yazdığı mektupları 70 yıl sonra gün yüzüne çıkararak kitaplaştıran İbrahim Tığ'ın bu eseri KAYNAK YAYINLARI arasında çıktı. İbrahim Tığ'ın Devrek, Zonguldak ve Türk edebiyatına önemli bir eser kazandırdığın dile getiren Devrek Belediye Başkanı Mustafa Semerci, " İbrahim sadece gazeteciliğiyle değil, sanatsal yönüyle de büyük işlere imza atıyor. Devrekli şairimiz Rüştü Onur'u gündeme taşıyan bu önemli çalışmasından dolayı kendisini kutluyorum.'Rüştü Onur / Mektubun Avucumda'isimli kitabını 4 Devrek'teki tüm okullarımızın kütüphaneler ine bağışlamanın mutluluğu içindeyim. İstiyorum ki, çocuklarımızın, gençlerimizin de şairimiz Rüştü Onur'u iyi tanısınlar, onun eserlerini okusunlar ve ona sahip çıksınlar. Bizden önceki belediye başkanımız sayın Özcan Ulupınar Devrek kültür ve sanatına ne kadar sahip çıktıyla bizler de onun devam ettirdiği bu yolu takip ederek ilçemizin sanatsal ve kültürel değerlerine önem veriyor ve sahip çıkıyoruz. Biliyoruz ki, aydınlanmanın yolu eğitim ve kültürden geçiyor. Bu amaçla bu değerli eseri okullarımıza bağışlamaktan son derece mutluyum " diye konuştu. Devrek İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdullah Turan da, Başkan Semerci'ye böyle * bir anlamlı bağışından dolayı teşekkür ederek; " Belediye olarak kurumumuza bağışladığınız bu kitapları okullarımıza ulaştırdık. Başkanımızın bu duyarlı ve örnek davranışı bizleri ziyadesiyle memnun etti ve kendisine teşekkür ediyorum " dedi. Kitap Devrek'te bulunan 29 okula ulaştırıldı.