21 Mayıs 2013 Salı

Ergenekon’da gizli tanıklar



Hikmet Çiçek, 28 Gizli Tanık ifadesinden hareketle, Ergenekon davasının bir hukuk davası değil Cumhuriyet’le bir hesaplaşma olduğunu gözler önüne seriyor. 
Bu hukuk dışı davada:

• Gizli tanıkların Ergenekon’dan haberleri bile yok!
• Mesleği olan, eli iş tutan bir gizli tanık bile yok!
• İfadelerin çoğu, insanı gizli tanıkların akıl sağlığından şüphe ettiriyor!
• Gizli tanıklar emniyette ne dendiyse onu söylemişler!
• Pek çoğu vaatlerle gizli tanık olmuşlar!
Kitabın sunuşunu Soner Yalçın yazdı:
“Cezaevinde olsa da, daktilo, bilgisayar verilmese de, o zor koşullarda aydınlık Türkiye’yi yeniden inşa etmek için kitap yazmaya devam etmektedir.
Çünkü bilir ki, kitaplar vatanları inşa eden tuğlalardır…”

İŞTE SİZE GİZLİ TANIKLAR: 

Ergenekon davası kapsamında 60 gizli tanık topladılar ama bunların sadece 31’i dinlendi. Aralarında koyun hırsızı da var, oto hırsızı da. Yeğenini satan da var, “gayrimeşru âlemde” tanınmak için çabalayan da. Cinayet, uyuşturucu kaçakçılığı, gasp, tecavüz, adam yaralama, adam kaçırma, dolandırıcılık, fuhuş hükümlüleri , PKK, Dev-Sol, DHKP-C ve Hizbullah itirafçıları da var. 

GİZLİ TANIKLAR ERGENEKON’U BİLE BİLMİYOR

Gizli tanık “Huzur”: “Yorum sadece… televizyondan, basından takip ettiğim kadarıyla duyduklarım yoruma dayalı ifadeler onlar…
Cumhuriyet Savcısı Mehmet Ali Pekgüzel: “Ergenekon diye bir şey duydunuz mu?”
Gizli tanık “Selçuk”: “Ergenekon, bunların yer almış olduğu, daha sonraki kendilerine koymuş oldukları isim hani.”
Cumhuriyet Savcısı Mehmet Ali Pekgüzel: “Hayır, siz bir yerde duydunuz mu, herhangi bir ortamda Ergenekon ismini?”
Gizli tanık “Emek”: “Türkiye’deki bu Ergenekon, Ergenekon yapılanmasının adını ben sonradan duydum. Bir yapılanma var, ama Ergenekon muydu bilmiyorum.”
Gizli tanık “17”: Bu davanın temelinde bir Ergenekon olayını ben bir Ergenekon’u ben ilk defa gazeteden duydum, bu haberlerden duydum, bir de Metal Fırtına diye bir kitaptan okudum, ben yani Ergenekon’u biliyordum desem yalan olur.”
Gizli tanık “Akdeniz”: “Bunun adı Ergenekon’dur, bunun adı başka bir şeydir bilmiyorum, ben Ergenekon’u da bilmiyorum… Onun haricinde Ergenekon nedir, ulusalcılık nedir, vatan sevmek nedir, bu konulara hiç merakım olmadı.”

HİKMET ÇİÇEK KİMDİR?

Gazeteci yazar Hikmet Çiçek, 1968 sonrasında devrimci gençlik mücadelesine katıldı. Aydınlık saflarında yer aldı. 12 Mart 1971 döneminde AÜ İletişim Fakültesi öğrencisiyken, “Anayasayı İhlal” iddiasıyla idam talebiyle yargılandı. 1974 affıyla 30 yıla hüküm giydi. Cezaevinde iken Halkın Sesi, Aydınlık, Bora ve Türkiye Gerçeği’nde yazıları yayımlandı. 14 yıl 4 ay cezaevinde kaldıktan sonra 1986’da tahliye oldu. Tahliye olduktan sonra Gökyüzü için yazdı. Daha sonra 2000’e Doğru, Yüzyıl, Siyah-Beyaz ve Aydınlık’ta muhabirlik, haber müdürlüğü, Ankara Temsilciliği ve Genel Yayın Yönetmenliği gibi görevlerde bulundu. Aydınlık’ın Haber-Araştırma Müdürü ve İşçi Partisi Basın Bürosu sorumlusu iken 25 Mart 2008’de Ergenekon Tertibi’nde tutuklandı. O günden beri Silivri Cezaevi’nde tutuklu olan Çiçek’in “Ergenekon Terör Örgütü üyeliği” iddiasıyla 7,5-15 yıl hapsi isteniyor.


-------------------------------------------------------------
Ergenekon Tertibinde Gizli Tanıklar Kitabını %25 İNDİRİMLİ Satın Almak için Tıklayın;