18 Mart 2013 Pazartesi

Rüştü ve Mediha; biz aşkınıza aşık olduk!


'Kelebeğin Rüyası' adlı filmde hayatı anlatılan şair Rüştü Onur'un şiirleri kitap oldu, kısa sürede altı baskı yaptı. Filmin yönetmeni Yılmaz Erdoğan kitabın önsözüne "Rüştü ve Meliha; aşkınıza aşık olduk. Bu film, gecikmiş düğün hediyesi olsun" diye yazdı.

Yılmaz Erdoğan'ın yönettiği 'Kelebeğin Rüyası' filminin baş karakterlerinden şair Rüştü Onur'un şiirleri yeniden kitap oldu. 'Bilinmeyen Mektupları ve Şiirleri/Rüştü Onur/ Mektubun Avcumda' adıyla 20 Şubat'ta Kaynak Yayınları'ndan piyasaya çıkan kitap, kısa sürede altı baskı yaptı. 

"ARTIK EBEDİYEN AKRABAYIZ" 
Gördüğü ilgi sebebiyle yayınevi yetkililerini bile şaşırtan kitapta, Yılmaz Erdoğan'ın el yazısıyla yazdığı bir önsöz de bulunuyor. Erdoğan'ın önsözünde şunlar yazıyor: "Sizinle yedi yıl önce başlayan öykümüz şimdi bir film oldu ve ben size bu mektubu, filmin galasından bir hafta önce yazıyorum. Mektuplara ve şiirlere sığdırılmış kısa ömrünüz ve büyük aşkınız için yapılan bu filmde çalışan tüm arkadaşlarımın size selamı var. Siz ve biz; artık ebediyen akrabayız. Şimdi mektuplarınızın kitaplaştığını görmek gurur verici ama daha da önemlisi Rüştü ve Mediha; biz size, aşkınıza aşık olduk. Belki de sizden özür diliyoruz bu film yoluyla. Mektubuma son verirken; 'Kelebeğin Rüyası' filmini de, genç çiftimize çok gecikmiş bir düğün hediyesi olarak kabul etmenizi diliyorum. Sizi çok seviyorum. Arkadaşınız Yılmaz..." 

AVRUPA'NIN EN İYİ YÖNETMENLERİNDEN

'Kelebeğin Rüyası' filminde rol alan Kıvanç Tatlıtuğ, Alman sitesi TIK Online'a konuştu. Tatlıtuğ, filmin yönetmeni Yılmaz Erdoğan'a hayranlığını bir kez daha dile getirdi: "Yılmaz Erdoğan benim için, Avrupa ve Türkiye'deki en yetenekli yönetmenlerden biri. Bu hikayeyi ilk gördüğümde 'Kesinlikle bunu yapacağım' dedim. Biz; güzel bir dünya, güzel bir rüya yarattık. Herkesten rüyamıza dahil olmasını istiyoruz."