28 Haziran 2013 Cuma

Balyoz sanıkları ve kızlarının hikayesi kitaplaştırıldı


     Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığında geçtiğimiz gün, 256 sanığın cezasını onanmasını, 67 sanığın mahkumiyet kararının ve 38 sanığın beraat kararının bozulmasını istediği Balyoz Davası sanıklarından 8 babanın kızlarıyla hikayesi kitaplaştırıldı.

     Psikolog Pelin Çınar ve gazeteci Burak Bilge'nin hazırladığı'Babamı Beklerken'isimli kitabın basın tanıtımına katılan Kurmay Albay Hasan Basri Aslan'ın 13 yaşındaki milli buz patencisi kızı Melis, "Herkese anlatıyorum. Çünkü benim utanacak bir şeyim yok. Tam tersine çok gururluyum. Çünkü neden orada olduğu belli. Ve herkes de bunu biliyor. Yaklaşık 3 senedir orada olmasına rağmen, beni her konuda destekledi. Babam her zaman benim en büyük örneğimdi. En büyük başarılarımda benini ilhanı kaynağım oldu. O yüzden ona çok teşekkür ediyorum. Ben oradaki çoğu kişiyi tanıyorum. En başta babam. Öyle bir şey yapmayacağını biliyorum. Dava benim babamla ilgili olduğu için biraz araştırma gereği duydum. Araştırdığımda, bunun sahte olduğu gerçekten çok belliydi. Hiçbiri böyle şeyler yapacak insanlar değil. O yüzden, babam tutuklu ama, asla utanmıyorum" dedi.

     8 baba-kızın hikayesinin anlatıldığı kitap KAYNAK YAYINLARI tarafından yayınlandı. Kitapta, Emekli Tuğamiral Cem Aziz Çakmak'ın kızı Tuğçe'nin babası tutuklu iken Hasdal Cezaevi'nde gelinliği ile yaptığı düğün, emekli Korgeneral Hayri Güner'in kızı Eser'in 10 yaşından itibaren babasından ayrı yaşadığı hayat, Emekli Orgeneral Ergün Saygun ve kızı Ece'nin ülke ülke dolaşırken çektiği zorluklar, Emekli Kurmay Albay Dursun Çiçek'in isteği ile hukuk okuyan kızı İrem'in yaşadıkları anlatılıyor.


-------------------------------------------------------------
Babamı Beklerken Kitabını %25 İNDİRİMLİ Satın Almak için Tıklayın;