18 Haziran 2013 Salı

Babalarına Hasret Kalan Yaşamlar!



Ağlatan hikayeler
Kaynak Yayınları'ndan çıkan 'Babamı Beklerken' kitabı, 8 asker kızının biricik kahramanlarına, babalarına hasret yaşamlarını anlatıyor. Gazeteci Burak Bilge ve Psikolog Pelin Çınar'ın kaleminden çıkan kitapta birbirinden duygusal öyküler yer alıyor.

Bugün Babalar Günü... Herkes babalarına sarılarak belki de minik bir hediye vererek bu günü kutlayacak. Ama bazıları hariç... Kaynak Yayınları'ndan çıkan "Babamı Beklerken isimli kitapta bunu anlatıyor. Gazeteci Burak Bilge ve Psikolog Pelin Çınar'ın kaleme aldığı kitapta Balyoz Davası'ndan tutuklanan 8 asker ve kızının yaşadıkları anlatılıyor. O öykülerden biri de MHP Milletvekili emekli Korgeneral Engin Alan ile kızı Tülin'in duygusal anıları... İşte Tülin'in ağzından kahraman babası:

O benim sırdaşımdı
"Emekli olduğunda onunla sürekli opera, bale ve tiyatroya giderdik. Babam klasik müziğe bayılır. Operayı ve sinemayı çok sever. Kimseye anlatmadığım şeyleri babama anlatırdım. O benim sırdaşım ve arkadaşımdı. Başım sıkıştığında hep onu arardım. Şimdi ise bunları çok özlüyorum. Mutluluk tablomuz, Balyoz operasyonları ile son buldu."


-------------------------------------------------------------
Babamı Beklerken Kitabını %25 İNDİRİMLİ Satın Almak için Tıklayın;